Flughuvan

Jag fick byta flughuvan igår, väldigt skönt. Så nu hoppas jag att den håller.

Det blir lite dåligt uppdatering här i helgen, jag jobbar och hinner inte med Guffipuffi. Men mamma ska hälsa på honom. Jag ska försöka titta till honom ikväll, slutar vid 18 och ska hem till mamma kanske för att gå över till grannen som tagit studenten, min barndomskompis. Och efteråt hinner jag nog hälsa på pälsbollen. Funderar på om jag ska rida lite, men kanske blir väldigt sent och jag ska ju upp och jobba på lördag också. Idag börjar jag inte förän 13 så jag ligger i sängen och tar det lugnt, skönt.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Heter din häst Guffi? Vilket otroligt gulligt namn! ;-D Det har jag aldrig hört förut. Jag lyckas bara köpa hästarmed fula namn så jag får hitta på egna åt dem. haha

2011-06-10 @ 13:54:21 / URL: http://sillviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0