Fredag

Den här helgen är jag ledig så idag kunde jag åka ut till Gufflan. Vi kom mycket bättre överens idag. När jag kom ut i hagen låg han och sov och hade det mysigt med de andra killarna. Jag tror dom har siesta runt 12 varje dag för då ligger nästan alla och dom är väldigt sega. Kanske ska börja anpassa mig lite efter det. Jag tänkte skriva om dagens träning i ett eget inlägg, så här blir det lite bilder och en fundering.


Pojkarna i hagen


Jag passade på att mysa lite när han låg ner.


Hvellur


Draupnir sover som en riktig sjusovare

Hur tycker ni han ser ut i kroppen?

Sedan har jag upptäckt en sak, eller han blev så förra året också. Framme vid bogen skaver täcket av håret lite, han blir inte kal men det är inte som på resten av kroppen. Har ni något tips på vad man kan göra åt det? Så här ser det ut.


Kommentarer
Postat av: Josefine

PÄLSGLANS! :D Testa det spruta på både täcke och häst, rikligt såklart! Det fungerar för mig! :)

2011-06-18 @ 15:56:39 / URL: http://isbitarna.se
Postat av: Agnetha

Åh vilken mysig flock Guffi verkar bo i!

Spraybalsam är bra mot täckes-skav...

2011-06-19 @ 13:30:02 / URL: http://sillviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0