Katten har kommit!

Nu har äntligen katten kommitt! Åh, vad hon är söt. Fast hon har gömt sig under soffan nu så jag kan inte titta på henne. Hon gick runt och nosade och tittade massor när Linda var här, men när hon åkte hem gömde hon sig under soffan och har inte kommit fram. Så vi får väl vänta ut henne helt enkelt. Det har inte blivit några bilder på henne, vill inte skrämma med stora hemska kameran. Men imorgon tänkte jag nog vara hemma med henne hela dagen, så jag hoppas hon trivs.

Jag hann med en sväng till stallet idag också, men jag skriver om det imorgon, så håll ut!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Vår katt Svea gömde sig bakom frysen i tvättstugan i två dygn när hon hade kommit. ;) Trodde ALDRIG att det skulle bli "folk" av henne men hon är en av de gosigaste och mest sociala jag någonsin haft.

Hoppas det går bra för er med kisse-bebisen, vad ska hon heta?

2011-06-21 @ 08:56:25 / URL: http://sillviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0