10. 10 saker du inte visste om mig

  1. Min favoritserie är Criminal Minds.
  2. Jag vill jobba och kunna försörja mig som fotograf i framtiden.
  3. Jag har självdiagnostiserat mig själv som damm- och gräsallergiker. Inget allvarligt för det ger inget utslag på allergitester men hjälper med allergitabletter.
  4. När jag började gymnasiet 2006 hade jag lila hår.
  5. Jag pluggar just nu Visuell bildkommunikation och Företagsekonomi.
  6. Jag har problem med spänningshuvudvärk pga att jag ofta får ont i nacken av att jag drar upp axlarna jämt och ständigt.
  7. Efter två ridolyckor som landade på mitt vänstra knä är det mycket svagare än höger.
  8. Jag har ridit islandshästar sedan 1999 tror jag.
  9. Jag är en kattmänniska och våran första katt var en birma vid namn Loppis som flyttade till oss när jag var 1år.
  10. Jag klarar inte av att titta på Wallace & Gromit, eller liknande serier med sånna gubbar, tycker dom är jätteläskiga.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ang. 10:an, har du svårt för Mupparna med? För de är det värsta jag vet, tycker de är sjukt obehagliga D:

2011-10-16 @ 16:22:27 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Då började vi med islänningar samtidigt:)

2011-10-17 @ 22:23:45 / URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0