6. Alla hästar i stallet

Hmm, ja jag har inte bilder på alla och de jag har har ni redan sett ett antal gånger nu. Men jag kan ju försöka skriva namnet på alla iaf.

Guffi går just nu tillsammans med:
Hervar
Julia
Urga
Unnurbrá
Simlir
Flúga
Alda
Eir
Júni

Resten går i egna hagar (pga sprakar och annats) eller tillsammans i mindre hagar:
Heba
Kná
Krafla
Dynur
Dynurs kompis 1
Dynurs kompis 2
Rjúpa
Nidur
Bangsi
Musblacken med bläs
Kongur
Merlin (arabhingst)
Friða
Dis
Naggur
Djörfung
plus två till hingstar som jag inte heller vet vad dom heter.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det bara en häst i stallet som inte är islänning?



Fin ny header förresten, härliga färger :)



SV: Ja, det är ett fint namn! Och ett fint namn på en fin häst i det här fallet ;)



Vilken modell är det på dina vantar? Roekl har ju rätt många ;)

2011-10-11 @ 20:01:09 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

SV igen: Vad menar du med att gå med frambenen? Jag brukar ta dem ur balans genom att flytta framdelen när de inte vill gå så de måste ta några steg framåt för att inte snubbla, men det funkar sådär med mina damer, de är alldeles för smarta för sådana trick tyvärr :p

2011-10-11 @ 20:02:31 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0