Höstvila

Guffi kommer få lite vila nu på obestämd tid, kanske några dagar eller någon veckan. Han känns väldigt trött och det är jag med. Dessutom har jag tenta den här veckan så det kommer behövas tid åt den de närmaste dagarna, så då passar det bra med lite vila för Guffi. Vi får helt enkelt se när han blivit piggare igen. Under tiden tänkte jag nog hänga lite på honom utan sadel, var ett år sedan snart som han bockade av mig barbacka så kanske är lika bra att börja igen, och jag tycker det passar bra nu när han ändå får vila.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan nog vara klokt att låta honom vila lite, mina får ju också vila nu, även om det inte riktigt var planerat...

2011-10-25 @ 15:05:54 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0