Kvicksund

Kom för ett tag sedan hem från Kvicksund. Det var ca en timmes resa dit och besöket tog några timmar, men det var intressant och roligt att vara med och se vad de gjorde. Båda hästarna fick någon sorts massage och akupunktur. Krafla fick också lite laser. Som säljer St Hippolyt produkter där, så jag köpte HestaMix müsli till Guffi. Ska ju vara bra för eksemhästar så man kan ju testa om det fungerar. Har någon annan provat det? De skulle även ha en foderföreläsning den 7 november, så jag och de andra som var med skrev upp oss. Sedan får jag se om jag följer med eller inte. Dom hade väldigt roliga maskiner där, skrittband men vatten, ett saltvattenbad typ med cirkulation på vattnet, massage där hästen stod på en matta som vibrerade och typ ett solarium. Helt enkelt ett spa för hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0