Nytt skåp?

Jag läste nyss en liten nyhet. Förhoppningsvis har äntligen skåpen i sadelkammern blivit byggda! Måste nästan åka till stallet och kolla bara därför, så jag tror jag gör det! Om dom är färdigbyggda kommer ni få se bilder, innan var det ju många saker på hög kan man säga så det har nog blivit en stor förändring och det blir nog väldigt skönt att inte lyfta på tusen saker innan man kommer ner till det man är ute efter.

Så här såg det ut när vi precis hade flyttat in. Sedan Simlir flyttade in var det ungefär dubbelt så mycket.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Okej :D Vad har du för stolek på din då? Jag kunde ha xs men ne jag ville ha lite större med tanke på att man skall ha massa kläder under och kunna röra sig fritt :) Så det blev en small!

2011-10-24 @ 17:10:08 / URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Underligt det där, hur mycket prylar en enda häst kan ha ;)

2011-10-25 @ 15:04:47 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0