Plus och minus

Jag vill att det ska bli mer frost och minusgrader på nätterna nu, så Guffi kan få ta av sig eksemtäcket. Det är ju snart november. Men samtidigt blir det väldigt jobbigt om det blir halt på vägarna, jag har inga vinterdäck här nere, dom finns uppe i Sundsvall. Så jag är lite delad i denna fråga. Jag gillar vinter och snö, men om det blir minusgrader kommer jag få gå till stallet. Fast det verkar inte bli så kallt riktigt än. I natt var det några minusgrader men det tar nog ett tag till innan det blir det igen. Jag tycker lite synd om Guffi som får på med eksemtäcket så länge.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är lite av ett moment 22, men oj vad varmt ni måste ha om knotten fortfarande är vid liv! Här är de borta sedan några veckor tillbaka och eksemhästarna njuter av att gå utan säckarna ;)

2011-10-21 @ 15:33:14 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Har du fortfarande täcke på honom? Det finns ju inga knott längre, jag tror nog att du kan ta av honom det.



Hemskt ledsen över att jag inte har sagt något om din header du bad mig göra, men jag har verkligen inte hunnit med det. Du har ju själv fixat en fin :)

2011-10-21 @ 21:33:33 / URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0