Tisdag

Idag är det en riktigt regnig dag så Guffi får lite vila. Min sambo har dessutom problem med bilen, den startar inte, så just nu letar vi startkablar eller bogseringslina samtidigt som jag bakar Brysselkex, mums! Dom blir neutrala och blåa. Min moster med familj kommer förbi senare på dagen. De har varit uppe i Sundsvall och hälsat på och är nu på väg hem till västkusten. Så de ska få hjälpa oss med bilen och så bjuder jag på lite fika. Katten leker rövare och nu måste jag vända uppmärksamheten mot kakorna i ugnen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har också en stallfri dag idag, regnet har vräkt ner hela dagen så det kanske är lika bra att jag har skolarbete jag måste ägna mig åt de kommande timmarna... Trevligt med brysselkakor, är det sådana där med färgat socker på?



SV: Ja, om veterinären skulle hitta t.ex. någon brist skulle det ju vara lätt åtgärdat och då kunde jag pusta ut. Nåja, håll tummarna!

2011-10-18 @ 14:27:59 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Ja fy, vilken grå dag!

2011-10-18 @ 22:14:58 / URL: http://hastligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0