Tisdag

Idag blev det en eftermiddagstur som slutade med en kväll i stallet. Hade först inte alls någon lust att rida men när jag väl borstat klart så intalade jag mig själv att en liten tur kunde vi ta iallafall. Så vi red runt hagaran bara i ca 15min. Tillräckligt en sådan här dag. Vädret var jättefint och det var riktigt mysigt. När vi började gå tillbaka mot stallet blev Guffi riktigt pigg och ville självmant galoppera hela vägen, så det blev en lång galopp. Sedan sakta jag av men han ville springa ännu mer så vi tog lite trav och jobbade hon lång låg och det gick riktigt bra även om det inte var någon lång stund.

Sedan stannade jag längre och tittade på en lektion med riktigt duktiga elever. Har man inte råd att rida lektion kan man ju alltid försöka lära sig något när han rider. Men det blev riktigt kallt ikväll så jag fick dansa körandes på vägen hem efter som min bil inte har så mycket värme när det är kallt eller kyla när det är varmt. Men den går framåt iaf!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack! Kul , jag hittade inte din nya blogg =)

Postat av: Jenny

Huvudsaken med en bil ;)

2011-10-12 @ 13:12:22 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0