Bara några timmar kvar nu...

Ikväll åker vi äntligen upp! Fast det blir nog sent så jag får vänta tills imorgon bitti innan jag får träffa lurvbollen.

Jag kommer nog inte uppdatera med så många inlägg i helgen, vi kommer ha en del att göra iom flytten, stalltjänsten och att träffa alla som vill träffa oss. Och sedan när vi kör ner Guffi kommer mamma att stanna några dagar och umgås med oss så då vill jag inte spendera så mycket tid vid datorn. Men jag ska försöka ge en några inlägg från mobilen med bilder, speciellt under resan ner på måndag. Hoppas det går lätt att lasta tokhästen! Tror jag ska träna lite i helgen med transporten på gården. Stallägaren sa att det inte varit några problem med honom tidigare, men hon har lätt för att lasta alla hästar, så det är nog mest jag som måste ha rätt inställning och behöver tränas, haha. Jag längtar till och med efter att få ta på mig mina ridbyxor! Att man kan vara så beroende och få sådan abstinens av dessa hästar, och sina ridkläder...


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Tävling på bloggen, vinn en grimma från Catago!

Spännande! Jag längtar också enormt mycket efter att få ta på mig mina ridkläder. det är verkligen mysigt med ridkläder.



Sv: Vet du vilken tid ni åker då isf? Och åker ni ner på söndagen igen eller när åker ni hem? :)

2011-09-09 @ 19:31:57 / URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0