Jag hade en dröm om er

Ja, nu undrar ni nog vad jag drömde, hoppas jag. Jag drömde nämligen att jag var hemma i Bergeforsen och några av er som läser min blogg var också där, men inget såg ut som det egentligen gör. Tex Jenny (fast i drömmen hette hon Linda, som Linda) bodde i ett rött litet hus precis bredvid mitt förra stall och hade flyttat sina hästar dit nu när jag hade flyttat därifrån, men hon visste inte att det var mitt gamla stall och hon ville inte prata med mig, haha. Vi hade något sorts möte hemma hos Linda och där var det blandat med alla möjliga folk som inte alls har något att göra med hästar, tex gamla klasskompisar från mellanstadiet. Sedan var jag ute och cyklade med någon och en tjej red förbi och efter kom en bil med hästtransport, som fick punka precis framför oss. Så vi fick hjälpa dom, men helt plöstligt var transporten ett litet hus. Det var väldigt förvirrande.

Nu ska jag snart bege mig ut till Guffi och se hur han har det i flocken. Undra om han vill följa med mig in för en liten ridtur...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vilken lustig dröm! ;D Jag brukar själv ofta drömma sådant som verkligen är hur underligt som helst och allt är upp och ner, då är det ganska skönt att vakna sedan!



SV: Birmor är verkligen fina, dock vill jag ha en ragdoll som nästa katt :)



Nu måste jag nog köpa mig ett par gummihandskar att ha i stallet för hårborttagning ;)



Tusen tack! Serietecknare kanske hade varit något :)

2011-09-20 @ 12:25:02 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0