Transport bokad!

Åh, nu har jag äntligen bestämt mig. Jag och mamma kommer att köra ner Guffi på måndag! Jag har haft lite panik och beslutsångest hela helgen. De två hästtransportörerna jag har kontaktat stannat och övernattar strax utanför Stockholm och jag kände att det blir bara jobbigt. Guffi gillar inte alls att stå inne och jag komma vara orolig över att han ska tro att jag skickar bort honom fast jag vet att jag bara är fånig. Så nu har jag och mamma bestämt att vi ska hyra en hästtransport som finns i närheten av mamma och köra ner. Vi kommer att ta det lugnt och inte ha någon tid att passa. Vi kanske stannar hos Emils mormor och morfar ungefär halvvägs så Guffi kan få komma ut en stund i lugn och ro. De bor på landet ute i skogen typ så det är ingen jobbig motorväg precis bredvid. Jag vill bara att allt ska gå så lugnt och fridfullt som möjligt och att Guffi ska känna att vi är med hela vägen!

Jag tror ju självklart inget ont om hästtransportörer, men just för mig och min älskling känns det inte helt rätt. Så nu kan jag andas ut och längta efter att få åka upp i helgen!

Nu ska jag ta tag i pluggandet så jag får något gjort någon gång!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Tävling på bloggen, vinn en grimma från Catago!

Låter som en bra plan tycker jag, kan ju vara skönt att vara med sin häst hela vägen :)

2011-09-05 @ 22:16:37 / URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0