Skogspromenad

Äntligen var det lite svalare men blåst idag, så det var riktigt lite med insekter mot för vad det varit de senaste veckorna. Jag och Helen tog en promenad med hästarna i skogen och det var riktigt behagligt fast det var kväll. Hästarna verkade också tycka det var trevligt. Helen plockade svamp och jag letade blåbär till Guffi, hon hade mer lycka än jag. Hittade ett, och massa smultron.
 
Guffi tog en tupplur med öppna ögon och tänderna ute, lutandes mot boxdörren...
 
 
Dessutom tror jag att det är herr häst som ger mig loppbett. Så på fredag blir det storstädning av både honom och täcken och switch så kanske vi blir av med dom. De dyker bara upp efter jag varit i stallet, så vi får väl se om jag fått fler i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0