Torsdagkväll

Nu är min lilla semster slut så igår jag åkte ut till stallet efter jobbet. Min rygg är inte helt okej än så vi tar det lugnt. Blev lite longering med inspänning. VI bråkade en hel del, inte mycket koncentration hos Guffi och han var riktigt trött. Men i höger varv fick vi till det riktigt fint till slut. Han sänkte och längde sig fint i steget och drog inte åt något håll. I vänster varv fick vi inte till det, men jag får väl nöja mig med det lilla iallafall.
 
Båda hästarna fick sig en insmorning innan de fick gå ut igen. Guffi ville verkligen inte ut, han är så trött av värmen och alla insekter. Jag gick in och frågade Helens föräldrar kunde ta in dom under dagen idag så de kunde vila lite, vilket jag tror Guffi uppskattade väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0