Bio-skin fynd

Jag hade gett mamma ett uppdrag: köp Bio-skin tills vi kommer upp. Idag ringde hon och berättade att hon hittat en 2,5 liters dunk på Equeen i Sundsvall för 870kr tror jag. Så hon genomförde sitt uppdrag väldigt lyckat! De brukar annars kosta lite över 1000kr så det var verkligen ett fynd. En sån där dunk räcker hela sommaren och förhoppningsvis även nästa, bara den får bo inne i värmen i vinter. Jag är lite ledsen över att jag inte kunde ta med mig Equeen ner hit, för det är verkligen en bra hästaffär.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hurra för sådana fynd :) Då blir Guffi glad också!

SV: Jättebra med hästar som visar så tydligt vad de gillar och inte gillar!

Visst kan jag rita Guffi någon gång också, jag vågar inte lova att det blir snart, men jag ska lägga det på minnet i alla fall.

Nä, magplattan har han inte ätit upp, men däremot fipplat med täckesgjorden, eventuellt ;) Överväger att installera sändare i så väl täcken som flughuvor och gjordar :p

2012-06-23 @ 23:01:06 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0