Ledig utan skola

Det känns lite underligt det här med att vara ledig och inte känna någon stress över skolarbeten. Igår blev jag klar med det sista till grupprapporten. Det ska skrivas en opposition men det gör en annan tjej så jag behöver bara komma med synpunkter senare i veckan.

Vad ska jag nu göra hela dagarna? Jag har löst korsord, tittat på tv och nu redigerar jag bilder. Tog en lång sovmorgon också. Måste köpa nya böcker så jag kan börja läsa för skojs skull igen, man orkar ju inte det när man måste läsa så mycket för skolan. Jag kan göra vad jag vill när jag är ledig! I kväll blir det stallet med Frida. Det har blivit lite svalare igen så vi får passa på och rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0