Promenad i skogen

Idag blev det en snabb visit i stallet på ca 30 minuter. Det blåste riktig storm och duggregnade så det blev en liten promenad i skogen ensamma. Guffi var pigg och fick gå lös en stund, tills han försökte prova en egen ny stig. Han fick som han vill fast han satt fast i grimskaftet och vi virrade runt ett tag. Det är inte det lättaste att ta sig tillbaka när det ligger massor med stora träd ivägen så man får gå väldigt klingelikrokigt. Men tillslut var vi tillbaka och Guffi fick en äpple att mumsa på. Filmade litegrann så här kommer det.



Sedan var jag och storhandlade och virrade runt i affären i en timme. Måste se roligt ut om de har övervakningskameror när jag går fram och tillbaka över allt flera gånger. Har också hämtat ut telefonen jag fått gratis eftersom jag tecknade om mitt abonnemang. Jag gillar min gamla telefon, men den har lite tokigheter för sig ibland. Den har ringt upp både Helen och mamma utan att jag gjort något och hänger sig lite då och då. Så jag bytte till den nya som jag hoppas ska vara lika bra.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Svar: Ja det gör jag :) Det är superkul! :)



Tycker absolut du ska åka och titta/fota på en tävling, det är väldigt kul att titta på också!

2012-05-14 @ 21:56:49 / URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Daniela

Svar: Jag vet inte riktigt, haha :) Måste kolla om jag är anmäld! :D

2012-05-14 @ 22:04:06 / URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Olivolja är väl egentligen att föredra och helt då virgin olivolja då det inte är några "äckliga" tillsatser och så är det fetare.

Matolja är väl större risk att det inte är så rent, men jag tror nog att det för fylla sitt syfte.

Om det vara är topparna som är torra kan du ta lite matolja i händerna och dra genom hårtopparna.

2012-05-14 @ 22:11:07 / URL: http://ecosmart.blogg.se/
Postat av: Jenny

Spännande med nya stigar! :) verkar som att både du och Guffi fick lyfta mycket på benen ;)



Vad blev det för ny telefon?



SV: Ja, det vore något! Hade han förblivit så där liten hade han fått bo i lägenheten ;)



Köp ett helt lager annars, jag köper alltid flera burkar på en gång för det går som sagt åt rätt många när jag använder dem hela tiden :p



Ja, men man kan aldrig vara 100% konsekvent med ett levande djur, det går helt enkelt inte och jag tror Guffi ändå vet att det är du som bestämmer, ibland kan även chefen vara lite schysst och låta en slippa undan liksom.



Jasså? Ja jag filmer inte så mycket, men jag ska försöka bli lite bättre på det med :) Rósa rör sig rätt fint emellanåt så hon är värd att visa upp!

2012-05-15 @ 00:42:35 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0