Tankar snurrar

Jag längtar faktiskt tills jag får börja jobba och vill att det ska vara fredag nu! Ska bli riktigt roligt faktiskt.

Idag har jag pluggat, gjort bokföring för mitt företag och mailat några equiterapeuter så någon kanske kan komma och gå igenom Guffi. Mina tankar började snurra om han hade ont någonstans i söndag och det var därför han inte ville. Jag ska klämma lite försiktigt på ryggen idag och se om han reagerar, annars ska jag försöka mig på lite ridning i skogen. Tror han saknar den också eftersom vi inte varit där på ett tag pga Serstöks sår, och tycker han ridningen är tråkig säger han ifrån även då. Men det kan vara bra med en genomgång ändå och se vad dom säger.

Det är också dags för skoning snart igen, men mina duktiga hovslagare har en infekterad visdomstand som gör att hon knappt kan jobba, så jag tycker lite synd om henne. Än sitter skorna så vi kan nog vänta några dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0