Shoppingtur

Idag blev jag hämtad av Frida och Helen och vi åkte på en liten shoppingrunda. Först på Granngården, jag behövde Thrustbuster, men den var slut. Så det blev ett nytt grimskaft, ett lila, så klart. Vi köpte också spån till hästarna när vi ändå var där. De köpte en del annat också så vi fick lite problem med att få in allt i den lilla bilen, vi skulle ju också få plats, men det gick till slut. Sedan blev det en sväng på Rusta, vi skulle köpa en vattenkokare till stallet. Så vi kan koka värmande te i vinter eller behöver till något annat.
 
Vi avslutade med en tur på Glada hästen. Jag provade lite vinterskor, behöver verkligen nya och tror att jag hittade ett par jag vill ha. Jag hade tänkt köpa på Hööks men är lite arg på dom över bettet, som jag iofs inte gått tillbaka med igen, så jag bojkottar nog dom lite nu. Men jag är inte säker på om jag vill ha så låga skor, eller med lite mer skaft. Mountain horse har ett par andra som är lite högre och såg väldigt mysiga ut också men de fanns inte hos dom, får fundera lite. Jag hoppas jag kan få ett par i födelsedagspresent iallafall. Jag hittade också två fynd på deras begagnadeavdelning. En tömkörningsgjord och ett sweetironbett utan koppardelen. De var båda i väldigt fint skicka så jag blev riktigt nöjd, äntligen en egen gjord!
 
Det var ganska trångt i bilen med alla saker sedan på väg ut till stallet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0