Dagens mysterium

 
I hestamixsäcken hittade Frida idag ett antal mystiska klumpar... Riktigt hårda var dom, lite kladdiga och konstiga. Satte man ihop som blev det en ring. Skickade bilden till våran equiterapeut som vi köpte maten av: "Hej! Frida hittade massa konstiga klumpar i hestamixen. Dom är stenhårda. Normalt? //Frida och Frida i Fridhem." Låter alltid så virrigt när man pratar om någon med samma namn...
 
Hon trodde att det kunde var melass, hon hade sett det i lightversionen av hestamix. Nu ligger klumparna i fönstret i sadel/foderkammaren och myser i solen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Konstig.. Kanske har det varit ett litet barn i er sadelkammare, jag tänker som det blir bland smågodiset i bland när allt kommer i klump...:P

Svar: Haha ja, så gjorde alltid jag! Jag tror det är typ melass som klumpar ihop sig runt någon rund grej i tilverkningen som sen lossnat i deras påse helt enkelt.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-05 @ 22:01:46 / URL: http://svippostina.blogg.se
Postat av: Jenny

Hmm, jag tror jag också sett någon sådan klump i hestamixen, dock betydligt mindre. Ingen ordning alls i deras fabriker tydligen!

Svar: Jag har aldrig sett det förut men det verkar ju lite så.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-07 @ 17:31:56 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0