Säljes

Jag la ut det här för ett tag sedan men eftersom jag inte fått något sålt gör jag det igen med lite sänkta priser., vilket också går att diskutera. Allt är använt men i fint skick.

Lila schabrak allround (tror jag det är) 75kr
Det är ganska tjockt men väldigt fint. Passar till min islandsadel
 
 
 
Vävribbstyglar 30kr/st
Bruna med silverspännen
Svarta med mässingspännen

Hackamore, nosdelen är i svart tyg med ludd påinsidan, väldigt ställbart100kr

Tredelat bett med fasta ringar 12,5cm 30kr
 
 
Om du är intresserad av något är det bara att säga till. Frakt tillkommer om sakerna måste skickas annars kan de hämtas i Västerås.

Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Så typiskt den ska vara tjock! Gillar de där supertunna, sitter bättre... Jag har fått en liten crush på lila, haha! (Men borde kanske satsa på rosa eg för att matcha pannbandet? ;)) Meeen... undrar vad frakten skulle vara? (nej fia, nej)

Svar: Ja, jag säljer det ju för att jag tycker det är för tjockt :p Nu är det dock några andra som mailat om det före dig, men vill ingen av dom köpa det så kan jag säga till. Tror det går på runt 50kr inom Sverige, vet inte hur stor skillnad det är till Finland.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-08 @ 23:06:51 / URL: http://meistaraverk.blogg.se/
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Okej ;) Är säkert dubbelt.. så var det iaf med ett paket till Norge, exakt + 100%

Svar: Vad jag kunde se med ungefärliga mått på posten skulle det kosta 162kr..
guffiframidfelli.blogg.se

2013-04-09 @ 22:46:12 / URL: http://meistaraverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0