Spark bakut

Idag blev det lite longering. Jag tror jag har fått en släng av flyttarsjukan och kände mig trött i hela kroppen och ingen ork alls. Men jag vill ändå umgås med min häst de här sista dagarna. Frida red samtidigt. Blev nästan några krockar men annars gick det bra. När Frida och Serstök sen travade i väg ute på åkern tänkte jag att vi kunde trava och prova lite galopp där ute på volt. Eh, det tyckte inte Guffi. Han sparkade bakut och tog två galoppsprång och sen tyckte han det var bra. Tokhäst! Det där har han aldrig bjudit på förut.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, vilken busig herre som tycks ha vaknat till liv ;) kanske han passar på att ta ut lite energi innan ledigheten?

Svar: Han har säkert redan gått på ledighet om han får bestämma så han påpekade nog bara att det där gör man inte när man är ledig :) Då står man och sover och äter hela dagarna.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-12-03 @ 19:54:40 / URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0