En annan färg än lila?

På vägen ut till stallet svängde jag förbi Hööks, de har ju rea. Även om jag fortfarande är lite sur på dom, kan man ju kolla och man behöver ju inte köpa "viktiga saker", som skor, bett, läderprodukter osv, utan annat krimskrams som det inte är hela världen om det går sönder. Ja, inte efter 2 sekunder men normalt iallafall. Ni fattar vad jag svamlar om.
 
Iallafall gick jag därifrån med ett hönät till Guffis box. Det var lila, iallafall delvis! Tänkte ha det så slipper det bli så stökigt i boxen, även om han är ganska renlig av sig så kan man ju få vara lite lat. De står ju på lösdrift men brukar få lite hö när de står inne korta stunder ändå. Mitt andra köp blev ett skogsgrön schabrak. Jag har ett tag funderat på om Guffi skulle passa i det, och det tror jag. Dessutom är det en behaglig färg som passar ihop med lila. Frågan är om någon kommer känna igen oss när inte allt är lila?
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tror Guffi kommer att passa fint i det :)

2013-01-04 @ 23:18:57 / URL: http://barefootangel.blogg.se
Postat av: Alexandra

sv: vad häftigt med lila boots, passar din isis färg fint!:)

2013-01-04 @ 23:42:52 / URL: http://www.alexandrawesters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0