Sadelgjord och paket

Nu har jag kommit hem efter en del bussåkande. Åkte först till Glada hästen för att köpa nypon och titta på sadelgjord, och en fick faktiskt följa med hemma. En från Tekna. Hoppas att den är bra nu, den ska vara lätt att rengöra iallafall. På vägen hem hämtade jag ut paket på två olika ställen, det är lite irriterande att de olika fraktföretagen har olika utlämningsställen här omkring. Två sena julklappar var det. Det första var min värmekudde till nacken från mamma, den behövde verkligen efter att ha kånkat runt på alla saker som blev rätt tunga tillsammans. I det andra paketet fanns en julklapp från sambons mamma, boken Femtio nyanser av frihet. Ja, jag fick den första boken av henne och har som alla andra som läst dom fastnat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0