Hemma igen

Nu är vi hemma från våran lilla semester i Norrland. Vi har ätit massor, fikat, ätit popcorn och glass. Åkt hit och dit för att hälsa på alla. Müsli har bott hos mamma med Blixten, men de saknade nog Åskar lite. Jag har ridit lektion för Måns Bromée med mamma och lärt mig att bara röra på handleden. VIlket ledde till träningsvärk i hela armen. Vi har spelat minigolf, kortspel, tv-spel och suttit i ett växthus med en tokig kanin. Promenerat längs gamla ridvägar och inne i stan och sovit en hel del. Vi har haft det trevligt iallafall.
 
Senare idag kommer mamma ner hit och imorgon åker vi till min moster. Det blir nog en hel del pysslande med deras hö och lite ridning skulle jag tro. Dom har tre islandshästar, är det någon i min släkt som inte rider? Snart ska jag ta och åka till Guffi. Jag hoppas han haft det bra under sin lilla vila, och det får han fortsätta med i några dagar till. Jag hoppas det gör honom gott. Saknat honom har jag gjort iallfall, fast det varit skönt med lite ledighet från allt smörjande. Förhoppningsvis slipper jag sy idag, men man vet aldrig vad han kan ha lyckats med.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommen tillbaka! :) Låter som en skön semester! Hoppas ditt knä fick vila upp sig också.

SV: Det har du så rätt i, ibland måste man bara skita i allt och ha kul!

2013-07-14 @ 23:00:19 / URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0