Dåliga nyheter

Usch, idag har jag mest bara fått höra dåliga saker. MIn katt som bor hemma hos mamma har gått ner massor i vikt, varit lite hängig och inte riktigt sig själv så han var till veterinären igår och de tog blodprov. Han har tydligen anemi, blodbrist. Så nu ska han till djursjukhus så får vi se vad det beror på och vad man kan göra. Min stackas svarta panter!
 
Sen fick jag också reda på att min gamla medryttarhästs ägare har gått bort, allt för tidigt. Jag hade ingen kontakt med henne längre och jag vet inte var Botta tagit vägen heller, så nu måste jag hitta henne! En sån fantastisk rolig häst, henne lärde jag mig mycket med och vi hade alltid roligt. Den bästa barbackahästen som finns.

Idag blev det tömkörning en stund på kvällen. Tror Gffi tyckte det var lite tråkigt så det gick väl sådär. Det blev mycket kringelikrok i björkhagen och lite trav. Imorgon kommer equiterapeuten. Ska bli spännande att se vad hon säger om honom igen. Idag kändes det som att han bytt "stelsida" mot sist hon var hos oss, så vi får väl se.
 
Det är tur att bästa fluffe mår bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej men vad tråkigt att höra :( Hoppas han kryar på sig!

Svar: Jag hoppas det, har var lite piggare idag men nåt är ju tokigt ändå :(
guffiframidfelli.blogg.se

2013-03-12 @ 22:25:04 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Vad tråkigt. Bottas ägare var väl inte så gammal? :-/

Svar: Nej, eller det beror ju på vad man tycker är gammalt. 59 är för tidigt för att dö iaf.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-03-13 @ 17:37:19 / URL: http://Www.spjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0