Vintermästerskapen

Igår var vi som sagt och tittade på Vinstermästerskapen. Träffade Mikaela, som satte sig brevid oss bara så där, och våran tränarFrida. Det var en trevlig dag med fina hästar och kameran fick följa med så här har ni några smakprov. Om ni känner någon som var med och tävlade får ni gärna tipsa dom om att det finns bilder HÄR och om de vill köpa någon så får de 50%rabatt om de anger Guffi. Prislista finns på www.fridabennerman.se.
 
Julia & Stelpa och Jossan & Atli från semtegensis.blogg.se
 
Snyggast var såklart Reynir frá Hólshúsum! Därför får man vara med på två bilder.
 
Sötaste hästen under dagen, den såg ut som "Så här tänker jag springa, nu kör vi!"
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka flotta hästar! Och sådana söta skäckar också... ;)

Svar: Ja, det var många fina hästar och bra ridning av de flesta tyckte jag :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-03-03 @ 20:49:48 / URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Fina bilder :) Och ja, Reynir är mumma, vill ha bebis efter han! (Eller ja.. vet redan en född jag vill ha, eller två..)

Svar: Tack! Om det någon gång blir en ny häst ska det vara en mini-Reynir!
guffiframidfelli.blogg.se

2013-03-04 @ 18:22:06 / URL: http://meistaraverk.blogg.se
Postat av: mikaela

Ja vad är oddsen?:) kul! Jag missade ju att det faktiskt var reynir i uttagningen. Men såg han sen i finalen:) hon på den fina skäcken på bilden på näst sista bilden äger Gaefas pappa forkur fick jag lära mig:)

Svar: Ja, ni kunde ju ha gått åt andra hållet istället. Vi åkte hem innan finalerna men såg att han vann! Det ser verkligen ut som att Hjalti bara åker med, de måste vara riktigt samspelta :) Jaha, vad roligt :) Om du har någon kontakt med henne får du gärna tipsa om bilderna.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-03-04 @ 20:01:33 / URL: http://svippostina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0