Bloppis

Jag har lite saker jag tänkte sälja.
 
Svart Thermomaster Outdoor Vintertäcke 135cm. Liten lagning men annars i fint skick. Bara använt några få gånger. 280gram foder. 200kr
 
 

Grått Regn/utetäcke 135cm men passar nog också mindre 145cm. Liten lagning vid rumpan. Använt som regntäcke men håller inte tätt efter en hel dag med spöregn så säljer det mer som en vanligt utetäcke. Tunt bomullsfoder. 150kr
 
 

Svart lädergrimma storlek full i begagnat skick med några skavaker men hel och användbar. 50kr
 
 
Eventuell frakt tillkommer och priserna är diskuterbara.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får allt sålt, det är skönt att rensa i gömmorna emellanåt, och alltid trevligt med lite klirr i kassan ;)

Svar: Jag får hoppas på det, men det brukar ta väldigt lång tid för mig att få saker sålda och när man väl sålt en grej hör sjuttioelva personer av sig och alla vill ha den grejen man precis sålt. Det är så typiskt :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-11-02 @ 19:36:12 / URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0