Den nya borsten

Jenny ville se en bild på den nya borsten vi köpte förra helgen. Jag vet inte riktigt var den kommer ifrån, men den påminner väldigt mycket om dessa borstar, men jag hittar ingen modell som ser ut som just den vi köpte. Den är väldigt bra iallafall, den tar inte bara hår utan även den torkade leran och skiten lite längre ner i pälsen. Måste prova på blöt lera någon gång också för det har jag inte hittat någon borste som fungerar på. I helgen blir det test på katterna och säkert några möbler eller mattor. (Jag har provat den på min sambo som hårar en del, men det var inte så uppskattat)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sådana där har jag sett! Vad bra att den funkar till mer än bara ta bort hår från möbler, vilket jag tror var huvudsyftet på den jag såg åtminstone. Kanske skulle köpa en och testa på katterna? ;)

Svar: Ja, gör det, den fungrade på min systers katt som hatar vanliga borstar och ni lär ju ha en del katthår :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-04-17 @ 09:50:20 / URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0