After ride

Jag och mamma var på After Ride på Equeen i eftermiddag. En roligt initiativ tyckte jag efter någon tävling vi inte varit på. De hade öppet 4 timmar extra, bjöd på snittar, vin, kaffe, muffin och annat gott. Olika rabatter och erbjudanden och när man handlade fick man en påse med antingen olika saker. Jag tog äntligen tag i saken och köpte det lila schabraket jag tittat på i säkert ett år nu, lite rea och rabatt så blev det är ett riktigt bra pris. En burk med zink fick också följa med till Guffi. Så jag tog en påse med ponnyboken och godis. Tur som jag har köpte mamma nya ridskor så jag fick även en stor flaska pälsglans och då hade jag fått saker för nästan 250kr! Behöver jag säga att jag gillar den där butiken? Nu hoppas jag bara att schabraket passar till sadeln...
 

Kommentarer
Postat av: Yrsa - Wild Hoofbeats

Grattis till vinsten av broddplattan ;)

Svar: Åh, det hade jag inte sett! Tack :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-03-16 @ 18:28:40 / URL: http://wildhoofbeats.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh, inte illa! Snyggt schabrak :9

Svar: Självklart lila :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-03-16 @ 20:39:56 / URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0