Broddplattan

Igår kom min vinst från en bloggtävling, en rosa broddplatta! Jag hoppas den är lika bra som alla säger, man har allt i ett när man ska fixa med broddarna, till och med broddarna kan man skruva fast på den. De följde med 8 broddar, oturligt nog var det gräsbroddar och sånna kommer jag aldrig använda. Så om någon vill ha ett par lila och rosa gräsbroddar är det bara att säga till för jag tänkte sälja dom för en liten summa. Synd nog är broddperioden snart slut även här så jag kommer inte kunna använda den så mycket, men i höst kommer jag iallafall vet var jag har lagt alla broddar.
 

Kommentarer
Postat av: emma

haha snygg! har du hunnit testa den än?

Svar: Nej, inte än. Får väl hoppas att hästen tappar en brodd snart bara så jag ska få testa den :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-03-26 @ 09:26:17 / URL: http://islycka.blogg.se
Postat av: Jenny

Fasen vad grann den var! Hoppas den funkar bra!

Svar: Den är riktigt fräsig :) Jag går nästan och hoppas att Guffi ska tappa en brodd bara så jag kan få använda den haha.
guffiframidfelli.blogg.se

2014-03-27 @ 20:47:21 / URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0