Grabbarna grus

Igår blev det en kort uteritt med Ida och Hugur. Guffi var defintivt på bättre humör så han kanske bara behövde sällskap. Dom är rätt likasinnade på sina sätt så de verkar ha väldigt roligt tillsammans. Vi klättrade upp för berget på travvägen, första gången sedan jag ramlade av där uppe i somras och jag stukade foten lite senare. Hugur gick först och så fort Guffi kom lite för långt fram sicksackade han ivägen för oss så han inte skulle gå om. Men helt plötsligt var det helt okej att vi gick brevid. Lite trav och mycket galopp blev det uppe på berget. När vi kom hem var jag, utrustningen och Guffi prickiga av all lera. Så går det när han helst vill ha huvudet under svansen på hästen framför. Idag är min fot inte så glad och värker, den är fortfarande inte bra och den där uppförsbacken kanske var lite för mycket fortfarande. Jag har Back on track vristskydd när jag rider men har iallafall slutat med det annars. Så jäkla less på den nu! Att man kan få problem så länge av att snubbla på en fånig jäkla sten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0