Här händer det grejer

I verkligheten alltså, men här i bloggen har det varit lite dött. Jag har som jag tidigare berättat varit på skidsemester i 1,5 vecka och direkt när jag kom hem fick jga börja jobba på ett nygammalt jobb. Jag jobbade där som sommarvikarie i somras, så det är inte så mycket nytt. Men roligt att äntligen få ett jobb igen och ha lite rutiner. Därför har jag inte hunnit med, eller orkat sätta mig ner och skriva något här.
 
Skidresan till alperna och Italien var väldigt rolig. Vi hade strålande sol nästan hela veckan och härliga dagar i backarna. Bilresan från Danmark och ner var jäkligt lång, men det var roligt att få köra på autobahn. Här är lite bilder från resan. Upptäckte att man kunde ta panorama bilder på min mobil, och inte bara 360 grader utan den fortsatte lite till.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fantastiska vyer, verkligen som hämtade ur en resebroschyr!
Tänk om den där solen kunde laga sig hit också...

Svar: Eller hur? Man kunde stanna i backen och bara stå och titta en stund :)Vi hade lite sån sol i går, men det kändes som länge sen innan dess.
guffiframidfelli.blogg.se

2015-02-22 @ 19:26:59 / URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0