Smörja "lite snabbt"

Det här med tid finns det inte mycket av på sommaren och när det finns tid är jag så trött så jag inte orkar göra något. Jag köpte en ny kamera för några veckor sedan som jag kan filma med och jag har länge tänkt att jag ska filma när jag smörjer in Guffi. Så förra veckan tog jag med kameran ut i hagen och ställde den på en pall. Hästarna var trötta och stod och sov nästan hela tiden, perfekt när man inte kan agera kameraman och smörja samtidigt. Jag smörjde bara "lite snabbt" vilket tydligen betyder 24 minuter. Sen tar det ju en tag att åka till och från stallet, gå från stallet till sommarhagarna och tillbaka igen osv. Så även om jag bara ska åka ut en kort stund tar det väldigt mycket tid. När jag tittar på filmen inser jag hur noggrant jag faktiskt inspektera varje del av hästen, det har jag inte tänkt på att jag faktiskt gör. Jag har iallafall snabbat upp filmen så ni behöver bara titta i 4 minuter. Enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0