Ni vet...

...den där känslan man får av de där perfekta ridbyxorna? Ridbyxorna som är så sköna att man alltid vill ha dom på sig och skulle till och med kunna sova i dom. Som sitter snyggt och är bekväma.

Ni vet den där känslan när ens perfekt ridbyxor håller på att ramla isär av allt för mycket användning? Ni vet när dragkedjan går sönder och de spricker i sömmen i baken. 

Ni vet den där känslan när ens perfekta ridbyxor inte går att hitta någonstans så man kan köpa nya när de gamla verkligen inte går att använda längre och alla andra ridbyxor man provar inte riktigt håller måttet?

Ni vet den där känslan när man år senare äntligen hittar någon som säljer ett par av de där perfekta ridbyxorna? Och den dagen de äntligen ligger i postlådan och väntar på att bli uppackade. 

Ni vet den där känslan när man efter flera år tar på sig de perfekta ridbyxorna och kroppen skriker av lycka?

Japp, det var jag med om igår! Äntligen har jag ett par Mountainhorse Embla i mina ägor igen! De är till och med skönare än jag minns och de sitter så bra. JAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Fia - hippologstudent

Det lät som ett par fantastiska byxor! :o :D

Svar: Det är dom, förutom att de är snesydda så sömmen för skoningen ligger rakt över knät när jag står och går så jag får skavsår på knät!
guffiframidfelli.blogg.se

2016-05-24 @ 11:58:51 / URL: http://meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0