Bilder från igår

Jag klippte lite buskar som låg över staketet och då kom Oskadís med en gren i munne, då skulle självklart Peppe göra likadant, haha!



Stoflocken på väg till sin nya hage, de är lite lättare att få med sig för de är inte så många och har en riktig ledare.

Grabbarna grus rusar in i hagen med mat! Inte det lättaste att flytta vidare dom sedan, de har dessutom ingen ledare sedan Sickan togs bort i vintras som de följer efter.

Jag har en liten film som blir förra veckans film, men det är lite problem att ladda upp den just nu, men den kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jättemysigt med stora flockar sådär!

Måste meddela att jag blir kvar hos Anki förästen! Har inte mage att flytta Herkules bara för att jag ska få det enklare! Han och jag trivs så OTROLIGT bra!



Ska ni vara med på KM:et förästen? :D



SV: Tack för de värmande orden och det med sitsen har jag aldrig tänkt på haha, Jag tror jag lutar mig bakåt för att ge mer tryck bakifrån och fram, måste vara så! Men som du säger sitsen förändras verkligen!

2011-08-08 @ 13:18:23 / URL: http://Isbitarna.se
Postat av: Natalie

hihih dom är så söta i flugutstyrsel, skulle kunna ha det på min bara för att det är så gulligt :D

2011-08-08 @ 16:18:16 / URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Vilken gullig huva, en sådan skulle jag också behöva. Vart har du köpt den?



Sv. Som du säger så var jag rätt spänd i tölten, detta beror på att jag vill bromsa henne då hon annars drar iväg med mig. Hon har inte riktigt den styrkan för att bära sig just nu och springer gärna och lägger sig på bogen. Kommer fler förklaringar till filmen när jag fått lite fler kommentarer :)

Jag tackar så mycket för din, det är alltid nyttigt att höra vad andra se och tycker! Väldigt glad blev jag :)

Rák tackar även för din komplimang ;)

2011-08-08 @ 22:22:00 / URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Josefine

SV: jajjamensan det blir Gnyfaris KM också :)

2011-08-08 @ 23:22:47 / URL: http://Isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0