Botande av hästabstinens?

Vet ni vad jag gjorde igår i ett liten försökt att bota min hästabstinens? Jag åkte och fotograferade en dressyrtävling här i närheten! Min första någonsin och jag tyckte det gick riktigt bra. Tävlingsansvarige ville gärna ha någon bild till deras hemsida och det är väldigt bra reklam, så dit kommer jag nog åka flera gånger. Hade sällskap av en gosig stallkatt också. De var ganska roligt ändå att se dressyr, man fick många nya idéer på vad man behöver träna på, tex hörnpasseringar. Snacka om att de kan sina hörnpasseringar! Fast ryttarna skulle behöva en kurs i att sitta ordentligt, det var en del hösäckar. (någon man själv också behöver ibland)0
Och det blev ganska långtråkigt framåt lunchen, alla ca 35 startande red samma program och det var ingen fart och fläckt som på islandshästtävlingar. Så jag åkte hem lagom till lunch.

Jag bjuder er på en av bilderna på ett väldigt fint ekipage.

Om någon känner någon som var i Kungsör på dressyrtävling igår så får ni gärna tipsa om att jag har bilder därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0