Promenader

Just nu händer det inte så mycket, har blivit några promenader med Frida och Serstök. Jobbar 6 dagar den där veckan och i torsdag när jag var ledig hade jag inte lust alls att rida. Förhoppningsvis kommer ridsuget tillbaka till veckan och Frida och Serstök kan komma igång igen och vara med oss. Så länge får ni några mobilbilder.
 
Guffi stod och sov och hängde hela huvudet över boxdörren. Trött häst.
Ikväll gick vi en promenad på andra sidan vägen och Serstök ville inte alls gå hem.
Köpte en nyhet från Marabou idag, någon som hört talas om ätbart knas förut?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vilken helfestlig mittbena! ;)
Sambon hade roligt åt knaschokladen förut, har dock inte testat den. Var den god?

SV: Ja, det blir ju ganska ensidig kommunikation om inte annat!

Vi har Eldorados klumpbildande finkorniga kattsand, den funkar jättebra för våra. Vi har testat rätt många olika, men Nell är kräsen och gör sina bestyr utanför lådan om sanden inte faller henne i smaken så jag är glad att vi hittade ett budgetvänligt val som funkar för henne (och de andra med för den delen). Vad har ni haft hittills?

Svar: Den där mittbenen är standard frisyr på sommaren, fast igår hade han faktiskt lyckats få snelugg istället :) Ja, den var lite som den med nougat i fast med knas då :p
Vi har sån kristallkattsand, den börjar lukta efter två veckor och är man inte tillräckligt snabb att byta då händer det olyckor, jag tror det är därför iallafall. Så någon som håller längre tror jag vore bra. Klumpbildande tror jag kan vara ett alternativ att testa.
guffiframidfelli.blogg.se

2013-08-25 @ 17:46:23 / URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Alexandra

Om inte ditt ridsug kommer tillbaka kan jag alltid komma förbi och rida ;)

Fin header du fått nu förresten! Väldigt fina bilder :)

Svar: Du får gärna komma :)
Tack! Jag kom äntligen på hur man gör i Photoshop för att få ihop bilderna så där haha :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-08-25 @ 18:20:58 / URL: http://barefootangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0