Höstbilder #1

Idag blev det fotografering av Guffi och Vindur bland de fina höstfärgerna. Jag fick det ännu en gång bevisat vilken otroligt snäll häst jag har och hur enkel han är att fota. Står han lite konstigt kan man peta på ett ben så flyttar han det, tittar han åt fel håll så är det bara att lätt styra honom rätt. Och helt stilla står han även om han är lös. I och för sig var vi i hagen, så han kunde ju inte direkt rymma, men han försöker inte äta gräs eller vända sig åt något annat håll.
 
 
Det kommer mera...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefina bilder! Ni ser så sammansvetsade och harmoniska ut :)

SV: Jadu... men Crinclen hade jag aldrig sålt om den bara passade Ròsa för det är det mest fantastiska jag någonsin suttit i!

Svar: Tack! Guffi stod ju och halvsov så harmonisk kan man ju också kalla det :)
Den är ju fel färg också och antagligen för stor för Guffi, tror han ska ha en 36, men det får jag svar på på söndag :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-10-03 @ 23:15:28 / URL: http://videungens.wordpress.com/
Postat av: Carro

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-10-04 @ 02:21:44 / URL: http://whyevenbother.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jättefina bilder, ni passar så fint ihop :) och Vindur, han är fin han också! Hans färg är underbar :)

Svar: Tack! Ja, vi har ju nästan samma hårfärg :) Han är så söt också, han ändrar färg väldigt ofta :)
guffiframidfelli.blogg.se

2013-10-04 @ 09:52:15 / URL: http://barefootangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0