Guffi och hans gäspningar

 
 
 
Jag har sagt det förut och nu gör jag det, ett helt inlägg med bilder på Guffi och hans gäspningar! Jag vet inte om han bara gäspar väldigt ofta eller blir trött så fort jag tar upp en kamera, men hans gäspningar fastnar ofta på bild. Så här kommer de, en hel hög med gäspningar! Om ni inte får er ett gott skratt så lovar jag att ni iallafall kommer gäspa minst en gång under tiden ni tittar på dom.
 
Jag har tappat räkningar på hur många gånger jag har gäspat under tiden jag letat efter bilder
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bilderna smittar av sig, nu sitter jag och gäspar :P

Svar: Haha jag gäspade i säkert en timme medans jag letade efter bilderna :)
guffiframidfelli.blogg.se

2014-12-15 @ 17:26:22 / URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0