Höstbilder

Nu har jag äntligen tid att sätta mig ner och redigera bilderna jag tog förra helgen. En solig varm höstdag och Guffi fick ta av sig eksemtäcket en stund men det åkte på igen eftersom han viftade med både svans och bakben. Han har det fortfarande på, men snart åker det nog av för den här säsongen. Jag väntar hellre lite längre än tar av det för tidigt. Jag gillar alltid bilderna när han har öronen på sne bäst, det är lite sån han är. Uppmärksamheten åt alla håll samtidigt och så söt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysiga bilder! Höstfärger klär Guffi bra :)

Svar: Ja, han smälter in bra med sin höströda färg :)
guffiframidfelli.blogg.se

2015-10-20 @ 18:59:35 / URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0